1
Youtube äckel google account verifi???
Postat av Låst konto 146056 den 8 Mars 2011, 17:56
4 kommentarer · 127 träffar
Tjenare, idag i skolan när jag loggade in på youtube kunde jag inte komma förbi google link account skiten .. som jag vanligtvis brukar kunna trycka mig förbi
Iallafall så skrev jag in en "security mail" men nu efterråt kommer jag inte på lösenordet till den
Har lösenordet till mitt youtube account men kommer inte in eftersom jag inte kan bekräfta security mailen ..
står
"Logga in på YouTube med ditt YouTube- ELLER Google-konto "
Använd lösenordet för Google-kontot xxx@live.se när du loggar in. Det går inte längre att logga in med ditt gamla lösenord för YouTube
Altså har dom helt och hållet ändrat användarnamnet till min alternativa säkerhetsmail jag skrev in i skolan som jag inte ens verifierat ännu? :@
Vad e detta för idioter som lagt in detta..
help someone?
Iallafall så skrev jag in en "security mail" men nu efterråt kommer jag inte på lösenordet till den
Har lösenordet till mitt youtube account men kommer inte in eftersom jag inte kan bekräfta security mailen ..
står
"Logga in på YouTube med ditt YouTube- ELLER Google-konto "
Använd lösenordet för Google-kontot xxx@live.se när du loggar in. Det går inte längre att logga in med ditt gamla lösenord för YouTube
Altså har dom helt och hållet ändrat användarnamnet till min alternativa säkerhetsmail jag skrev in i skolan som jag inte ens verifierat ännu? :@
Vad e detta för idioter som lagt in detta..
help someone?
Youtube bättre innan eller nu efter alla updates?
17 personer har röstat