Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag skulle rekomendera att utforska Bangkok, sjukt stor och häftig stad. Sen är ju phi phi island sjukt fina. Vet dock inte hur det är nu, var där året innan tsunamin. Phuket har börjat att bli som Kanarieöarna, du måste ut i "bushen" om du ska hitta det riktiga Thailand. Men jag tycker du ska lägga minst tre dagar i Bangkok. Sen finns det någon ball nattmarknad i västra Thailand, kanske ca 30 mil från Bangkok om jag inte har fel. Pattaya om du vill knulla, som sagt, Phuket om du vill äta köttbullar.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#2 Jo om man är oskuld och inte får något och måste paya^^
Thailand nice? (3 röster)
yes (33%)
nesh (33%)
maybe (33%)
Hahahaha #2 :p:P:p KNULLA horer:p:PDet skulle iaf jag har gjort:P:p::PHel ärligt:p:P:P:pxDxD
jävla p12, är du så ful så du bara kan få thaihorer?:s
Kan inte ens stava till horor..
Koh Lipe: rätt så lite turister och inga jättelika betong hus.. typ.. chillställe (och vitaste stranden jag någonsin sett )
Koh ngai/hai: också chill typ 1-2 hotell.. och itne så väldigt mycket folk..
Koh bulon: Mycket liten ö, gilllar du att sova i hydda är detta _STÄLLET_
detta är bara några av platserna jag varit på i thailand..
fuck phucket tbh.. <3 småöar
http://images.google.se/images ?um=1&hl=sv&rls=DVFA,DVFA:1970 --2,DVFA:sv&sa=X&oi=spell&resn um=0&ct=result&cd=1&q=similan+ island&spell=1
Snorklade där det var typ 40m djupt helt ärligt.. Såg botten hur jävla klart som helst :)
Går dagturer med turbåtar dit från Khao Lak osv. Går säkert att övernatta där också, men vet inte riktigt eftersom det är en national park.
Karta: http://www.diveasia.com/images /map_similanx430.gif
"Similan is one of the most famous diving sites in Thailand."
#0 Östkusten har många fina öar. Koh-Wai utanför Koh-Chang är hur bra som helst.
får ju inte glömma att testa på dem beryktade thai-sticksen heller