Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SKRÄCKFILM sökes

Postat av doh!! den 6 Februari 2011, 19:07
7 kommentarer · 269 träffar
Som rubriken lyder....
Jag söker efter en skräckfilm antagligen svensk eller dansk har jag för mig, sökt på google och andra sidor men hittar den inte!

Iaf så är det 3 personer som ska frakta sprit in till Sverige eller Danmark eller art det nu ar.... Då står det en polisbil på vägen o börjar prata med dem och säger att vägen är avstängd och dem ska ta en mindre skogsväg, där har någon lagt ut spikmatta så dem får ju problem då... har för mig att dem hittar nån mack och bryter sig in o tar punkteringsspray en fixar punkteringen.. och fortsätter (nåt psyk som knäppte kort på tjejen medans han var in om jag inte minns fel) kan blanda ihop 2 skräckfilmer lite....
Sen så blir dem inlåsta os.. i nån källare.. det är kameror överallt i skogen typ, sen var den där polisen nå psyk (han var alltså inte riktig polis) Nån som vet? :)

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..