Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SE DENNA: My name is Khan

Postat av Låst Konto 49333 den 4 Februari 2011, 08:42
22 kommentarer · 263 träffar
Hej alla ärade kamrater!

Hoppas ni alla mår lika bra som jag idag, gör ni det?

Jag tänkte fråga er lite frågor angående filmen My name is Khan.

Jo det är såhär att filmen berörde mig riktigt mycket, förstår inte hur folk kan behandla folk på detta vis enbart pga att en grupp människor gjort något fel.

Jag fällde nästintill en tår i ett flertal utav scenerna, filmen är både spännande och hemsk på samma gång man kan även skratta till av lycka i vissa tillfällen vilket jag tycker är en superb blandning av känslor i en film.

Jag vädjar till er alla som har ett hat mot en viss folkgrupp eller en människoras att ta en titt på denna film och hoppas att den kan beröra er på samma sätt den berörde mig. Efter att ni har sätt denna film hoppas jag även att flera utav er kommer att behandla andra med kärlek och omtanke precis som ni själva vill bli behandlade.

Efter ni sätt filmen kan ni göra kommentera här och berätta vad ni tycker om filmen.

Om ni redan har sätt den så säg mig gärna, vad tyckte du? Vart du berörd utav filmen.

Om det finns folk som tag illa upp och mår lite dåligt efter att de sätt filmen finns alltid jag till hands att prata med. Det är bara att skicka iväg ett meddelande till mig så ska jag försöka svara på allt ni har att säga till om.

Hoppas ni får det bra så länge och att ni ser denna film! Få en fortsatt trevlig fredag mina älskade vänner!

Förresten så finns trailer här:
http://www.youtube.com/watch?v =yOTXj2FyRus&feature=related

My name is FotbollspelareN and i am not a terrorist!
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..