Tja nu är det så har att jag behöver lite hjälp och komma på 3st filmer som jag sett för väldigt många år sedan!
Film 1: Handlar om Afrika tror jag något land med infödingar och sånt. Det är en massa lejon som jagar och äter upp befolkningen och så är det några folk där som ska ta dö på lejonen och i en scen sitter två personer i ett träd och ena personer sover, sen vaknar till och faller ner på marken och så kommer ett lejon i full galopp! Nästan 100% att lejonet blir skjutet av andra personen i trädet. Sen är det också en scen där dom har någon slags bur som ett fint litet lejon kommer in och äter upp en person(massa skoj skoj).
Film 2: Handlar om 4-5 personer som på något sätt fastnar i någon skog, förmodligen Kanada tror jag det är och björnen har fått människobegär och börjar jaga dom. I en scen så sitter dom 4-5 personerna vid en litet vind skydd och en stor ring med eld runtom för att skrämma bort björnen och så glömmer dom att gräva ner ett blodig klädplagg så björnen kommer och slaskar i sig den stackars lilla personen :'(