Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vad fan heter filmen?

Postat av maskis85 den 13 December 2010, 02:38
8 kommentarer · 361 träffar
Blir galen. Kommer inte på vad filmen heter eller vilka som är med i den. Det är iaf en kärlekssaga som utsspelar sig nångång vid första världskriget. Det är en tjej och en kille som blir väldigt kära i varandra. Killen är son till någon slags betjänt till flickans familj. Flickan lillsasyster som är typ 12 år är också kär i honom, och blir riktigt svartsjuk på hennes syster och honom att hon ljuger att han försökte våldtta en av familjenssläktingar då det igentligen var en annan man. Detta resulterar i att killen blir ivägskickad till armen i flera år. Flickan bestämmer sig att utbilda sig till sjuksköterska och tjänstegör i armen ihopp om att träffa killen igen. Minns att i slutet så är det lillasystern(tror jag) som har skrivit en bok om hela kärlekssagan och sitter i en talkshow.
Hjälp mig, please. Vet inte varför jag vill ha reda på vad det är för film, men jag blir GALEN när jag inte kommer på.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..