1
vad fan heter filmen?
Postat av maskis85 den 13 December 2010, 02:38
8 kommentarer · 361 träffar
Blir galen. Kommer inte på vad filmen heter eller vilka som är med i den. Det är iaf en kärlekssaga som utsspelar sig nångång vid första världskriget. Det är en tjej och en kille som blir väldigt kära i varandra. Killen är son till någon slags betjänt till flickans familj. Flickan lillsasyster som är typ 12 år är också kär i honom, och blir riktigt svartsjuk på hennes syster och honom att hon ljuger att han försökte våldtta en av familjenssläktingar då det igentligen var en annan man. Detta resulterar i att killen blir ivägskickad till armen i flera år. Flickan bestämmer sig att utbilda sig till sjuksköterska och tjänstegör i armen ihopp om att träffa killen igen. Minns att i slutet så är det lillasystern(tror jag) som har skrivit en bok om hela kärlekssagan och sitter i en talkshow.
Hjälp mig, please. Vet inte varför jag vill ha reda på vad det är för film, men jag blir GALEN när jag inte kommer på.
Hjälp mig, please. Vet inte varför jag vill ha reda på vad det är för film, men jag blir GALEN när jag inte kommer på.