Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
bygg inte på datorbutiken eftersom dom håller på att gå i konkurs, finns folk som fortfarande väntar på sina grejjer, och dom har gjort det i snart 2 månader, kör komplett istället, jag köpte mig en dator för 10.500 och den klarar av alla spel idag med maxade inställningar, sen va du ska tänka på? tjah, allt.. minnen, processor (intel, ingen sketen jävla amd) grafikkort..
den som du kollat på , rätt onödigt, du behöver inte 8gb ram, å så. det behöver du mest till om du redigerar bilder/filmer i 3d format å så, jag va åxå helt inställd att köpa från mrpc.se den för 3700 nånting på gamer/spel, men lägg ut ungefär 2-3 k å köp en från komplett istället,
#10 svammel ;S kanske är stilrent och fint osv. men 1200kr ;S
och ja vist som du säger, har man råd. men man måste ju endå kolla lite på priserna också. och som nån annan i tråden sa antec, grymt bra märke, dom går as tyst
#11 vadå svammel? som du själv säger, grymmt bra märke som går väldigt tyst och har sjukt underbara lösningar på hur man kan montera prylarna i den, lätt värt 1200 imo, det bästa chassiköpet jag någonsin gjort iaf för workstation-bruk.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
O.B.S
Bygg ihop en data själv, mycket bättre :)
kostar ca 6k och duger mer än väl
http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=341841
lovar dig du kommer kyssa mig för tipset när du byggt ihop datorn.
och ja vist som du säger, har man råd. men man måste ju endå kolla lite på priserna också. och som nån annan i tråden sa antec, grymt bra märke, dom går as tyst
säger bara det, köp heldre antec chassi :)
Den här datorn klarar garanterat det mesta. Fick tyvärr inte plats med extra kylning i budgeten men sånt går ju komplettera med efteråt.
http://www.komplett.se/k/shopl ist.aspx?mode=receive&si=61037 4&su=19A94885-0F35-4BB2-9E1F-E 46386957EA1