Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Metaltown 2011

Postat av m0rti den 29 November 2010, 19:09
86 kommentarer · 333 träffar
Tjena Fragbite! :D

Det börjar äntligen att dra ihop sig mot Metaltown 2011! :D
Banden är i nuläget mer eller mindre klara och man blir bara mer adrenalinladdad för varje dag som går!

Hittills klara band:

At the Gates (S)

System of a Down (US)

Cradle of Filth (UK)

Parkway Drive (AU)

Raubtier (S)

The Black Dahlia Murder (US)

Graveyard (S)

Soilwork (S)

Ghost (S)

Volbeat (DK)

Watain (S)

Korn (US)

Khoma (S)

Cavalera Conspiracy (US)

All That Remains (US)

Doctor Midnight & The Mercy Cult (NO/US)

F.K.ü (S)

Bring me the Horizon (UK)

Arch Enemy (S)

Avenged Sevenfold (US)

Anvil (CAN)

Deicide (US)

Madball (US)

Bullet (S)

Corroded (S)

Human Desolation (S)

Last View (S)

http://www.metaltown.se /

Ska bli otroligt underbart att se många av dessa i sommar!

Jag är personligen väldigt nöjd med line-upen, även om jag tycker att förra årets var oslagbar! Har många anledningar att åka dit och biljetten ligger på bordet och suger all längtan som finns att hämta ur en! Ska samt bli kul att se vilken av festivalerna i vårt land som blir mest värd att åka på :)

Själv tycker jag årets line-up innehåller ovanligt många band som ligger precis under headline-nivå, med SOAD på toppen som legendariska regenter i en magisk återkomst! :D

(Ändrat diskussionen då den gamla inte var aktuell, den löd "vilka vill ni se/ tror ni kommer till metaltown i år, så att inte kommentarerna blir obegripliga)

DISKUSSION: Vad anser ni om årets lineup och upplaga av Metaltown, ska DU dit? :D
Föregående tråd

86 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 86 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..