Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker en film

Postat av LÅST KONTO 161411 den 14 November 2010, 03:12
2 kommentarer · 173 träffar
Handlar om 2 poliser, antingen kineser/japaner elle något, som ska försöka lösa ett fall där det finns en våldtäksman.
Allt utspelar sig i Kina/japan elle något, har bara några få flashbacks... ett är att det regnar väldigt mycket i filmen, våldstäksmannen och regnet är ihopkopplat på något sett.
Finns också något med radion och dess musik som en radiostation styrde.

Dom lyckas också ta fel person flera gånger i filmen!

Minns inte slutet helt, men att 1 av poliserna "flyttar" eller något, aja han försvinner iaf..., Några dagar efteråt: sista polisen går längs med en väg ute på landet och frågar ett barn som leker i en liten tunnel längs med vägen.

barnet svarar något, och då fattade polisen vem som våldtäksmannen var, (dessa 2 poliser tsm lyckades aldrig lösa fallet).

Det slutar med en sorglig/konstig låt där man ser polisen stirra in o kameran helt chockad medans kameran zoomar ut. SLUT

Andledningen till att jag vill se om den är väl att jag vill försöka fatta den, var flera år sedan jag såg den!
Avslutningsvis, den är ingen känd film alls(tror jag inte?)

Min svenska är nog sämst! aja, feta creds till den som kan ge mig namnet! :)

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..