Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Filmer, lärlingar

Postat av Torst1 den 25 Oktober 2010, 18:07
15 kommentarer · 419 träffar
Hejhej, såhär i höstrusket så är det la fan mysigt att slå sig ner o se på en schysst rulle, därmed vill jag gärna ha lite tips på filmer som innehåller någon form av kunskapsöverförande, alltså att det t.ex. finns en guru och en lärling och lärlingen måste lära sig guruns kunskaper för att rädda världen(exempel)

Jag hoppas att ni förstår vad jag menar, det är ofta sett i kung-fu filmer, såsom The Karate Kid, för er som inte sett dessa så är ett dåligt men klart exempel Kung-Fu Panda, ytterligare ett dåligt exempel är Matrix filmerna.

Hur som helst det kan vara vad som helst så länge det handlar om en oerfaren person som måste lära sig något för att uppnå ett mål.

Jag hoppas att ni förstår vad jag menar och att även ni uppskattar sådana filmer, lasta på nu och tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..