Har letat efter en film nu utan resultat :(
Filmen är en gangsterfilm som utspelar sig i Jamaica och Miami
Den börjar med att två Jamaicanska ungar träffar en lastbils schaffis och frågar hur mycket han tjänar. Han visar en bunt pengar och ungarna blir väldigt exalterade. De bestämmer sig för att råna schaffisen nästa gång han kommer förbi. Ena ungen skaffar fram en pistol och de rånar schaffisen. En av dem skaffar sig ett visum och åker till USA.
Sedan går det 10-15 år och han kommer tillbaka till Jamaica och börjar med gangster affärer.
Som sagt; jag har inte sett hela filmen så mer info om den får ni inte. :>
Tack på förhand!
2. Battle.net?
3. http://www.gamereplays.org/her oesofnewerth/portals.php?show= page&name=heroes-of-newerth-do ta-hero-comparison
Mycket bättre än Garena imo.
#3 tackar :)!
Tanka DotA där först och lägg in det i mappen "Download" i wc3 foldern, alltså, i maps klickar du in dig först.
Klickar du in dig på Battle.net när du startat spelet så kopplas du upp dig online(du behöver skapa en användare, tar 30 sec) sedan klickar du in dig på Game List, och kollar sedan efter customgamesen som du vill köra.
Du kommer troligtvist har problem med shops och spelstil när du börjar. Tips är att inte köra så aggressivt. Det är så fel i HoN när man kan tanka creeps/torn/hero som vissa str baserade heroes i lvl 1-7.
Btw: G-arena är full av ryssar och idioter, Battlenet är full av leavers.
Bara att välja själv vilket du vill spela mot tbh.
När du har huvudrutan uppe står där Game till vänster, tryck där
Sen väljer du War3 RPG
Sen letar du upp Europe och tar ett Europe DoTArum som du kan komma in i. Eller ett svenskt, kvittar
Tryck sen på Settings vid Start Game-knappen. Först letar du upp War3 RPG om den inte redan är vald och sen där det står Executable Settings letar du upp "C:\Program Files\Warcraft III\war3.exe" eller var du nu har den och sen trycker du på update. Se till att ha nyaste WC3 installerat också och sen close.
Sen trycker du på Start Game. Väl inne tar du local area network och sen ska där dyka upp rum.
Men funkar fortf. inte ....
Jag har gjort precis som du säger ..
men vet bara inte om jag har rätt update. vart hittar jag rätt?