×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iTunes-hjälp

Postat av onionen den 19 Oktober 2010, 18:20
0 kommentarer · 314 träffar
Hallå!


Har en iPhone 4 och har köpt lite music via iTunes. Har då ett Apple-ID-konto som jag använder på min iPhone och loggade precis in på samma konto via min stationära dator. (som har iTunes installerat).


Då såg jag under fliken "Affär" till vänster, att det fanns en underkategori som hette "Köpt". Dock har jag råkat få bort den fliken och hittar numera inte mina köpta låtar.


Hur gör jag för att få "tillbaka" mina köpta låtar via min PC?


MVH / Onionen
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..