Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bra filmtips att hämta, dela med er sj.

Postat av Den Fattiga Shejken den 8 Oktober 2010, 23:46
6 kommentarer · 183 träffar
Jag är ute efter massvis med filmtips. Filmerna ska vara gjorda från 90-talet tills nu. De ska ha: Bra effekter, bra skådespeleri och en bra storyline. Det ska vara engelsktalande filmer.

Jag söker filmer som dom jag nämner i varje kategori. och ja, jag vet att det är väldigt många genrer som jag söker filmer från, jag hoppas att ni kan ha överseende med det.
Ni bör se dessa filmer för övrigt.

Komedier: Superbad, The hangover, poolboys, talageda nights, Freddy got fingered, the boat that rocked, the terminal.

Thriller: I am legend, Law abiding citizen, A perfect getaway, Eden lake, taken, Die Welle, shutter island.

rysare: Fredagen den trettonde (den nyaste), pontypool, the breed.

sci fi: District 9. Gattaca, Dreamcatcher.

Action: Fight club, Lucky number slevin, American history x, Undisputed 1 & 2, Taken, Snatch, Boondock saints 1&2, greenstreet hooligans.

Drama m.m:The blind side, The bucket list, hachiko A dogs story, the pursuit of happiness.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..