Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Indie-liknande musik

Postat av rjaz den 2 September 2010, 18:00
485 kommentarer · 351 träffar
Tjena fragbite, nu är det så att jag nyligen börjat lyssna på lite annorlunda musik, mestadels åt indie- hållet och vad alla genres heter, kunde inte brytt mig mindre ang. genres ändå.

Hur som helst! Tänkte om ni på Fragbite kunde bidra med bra låtar/band/hela album t.o.m som ni tror skulle kunna passa till min lista? ( http://open.spotify.com/user/z ajr/playlist/0omVbU4vBBGMjX0wg V0GT5 )

Kan bidra med lite bandnamn för er som vill hjälpa men inte har spotify, eller helt enkelt inte orkar kolla igenom listan:

OBS: TOG BORT BANDLISTAN DÅ DEN INTE VAR UP-TO-DATE OCH JAG INTE ORKAR FIXA DEN, KOLLA I SPOTIFY ISTÄLLET*****

För övrigt är jag medveten att alla dessa band inte passar in under "indie-liknande" musik, men denna lista är en blandning av lite skön musik IMO.

Nej, jag är inte ute efter att ni ska subscribe'a listan för att därmed göra min Internet-Penis längre, utan helt enkelt ute efter mera låtar och om jag inte skulle skriva ut listan skulle någon säkert fråga om den sen ändå...

Sen även för att visa hurdan musik jag är intresserad av, uppenbarligen.

:-)

485 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 485 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..