1
Thriller/Skräck film
Postat av Cosmo Ghost den 25 Augusti 2010, 01:52
24 kommentarer · 182 träffar
Hejsan! Jag söker en thriller/skräckfilm som jag såg på tv för ett bra antal år sedan. Det jag minns från den är att det är en grupp med ungdomar som åker ut på sommarlov i en bil, men de tänker att de ska göra något annorlunda och tar av på en liten avfartsväg och hamnar tillslut vid 2-3 hus, alltså en väldigt liten by kan man säga. De blir mottagna av folket som bor i de husen och de kvinnor som bor där är hyfsat attraktiva. Killarna som just kommit dit blir såklart intresserade av dem och vill "sova över" hos dem, vilket de får. Men om natten så visar det sig att de kvinnor och män som redan bodde där innan blir brutala mördare och nästan monsterliknande. Efter det så börjar ungdomarna att dö en efter en, och i slutändan lyckas bara en kille och en tjej att unkomma från "byn". Om jag inte misstar mig så finns det också en ladugård en bit ner bakom husen som en av ungdomarna blir mördad vid.
Det jag vill ha reda på är namnet till denna film. Vore ashärligt om någon vet vilken film det är jag pratar om!
Tack på förhand/behgan f0x
Det jag vill ha reda på är namnet till denna film. Vore ashärligt om någon vet vilken film det är jag pratar om!
Tack på förhand/behgan f0x