Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad heter filmen?!

Postat av J0n+ den 19 Augusti 2010, 01:00
7 kommentarer · 146 träffar
Tja!
Jag har funderat på en film som jag vill se igen men jag kommer inte på titeln! Har funderat över det i över en vecka och kollat med en polare som brukar ha koll på många filmer, men han kom inte heller på titeln men visste vilken film jag menade...

Det som jag vet är att filmen hör till kategorin romantik, drama.
I början av filmen är det ett par som säger hej då till varandra på en flygplats. De är kanske runt 20 år och nykära. Jag tror att det är mannen som reser iväg för att han har fått ett jobb som han inte kan säga nej till. Det kan också vara tjejen, är lite osäker på vem det är som lämnar den andra. Samtidigt vet jag inte om personen åker till USA eller om det är ifrån USA till England. Minns inte locationen liksom..

De träffas några år senare och då har antingen de båda eller den ena en ny relation.

Det är inte filmen "When Harry Met Sally".

Jag kan inte komma på skådespelarna heller.. Men själva flygplatsdramat då de tar farväl är precis när filmen börjar!

Filmen lär vara gjord runt år 2000 eller från 1990-talet!

Snälla fragbitare, hjälp mig!! :)

Tacksam för the right answer!!

Search your feelings!
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..