Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köp av Ipod Touch

Postat av neztnarf den 14 Augusti 2010, 13:22
17 kommentarer · 130 träffar
Hejsan mina kära vänner och kamrater.

Jag har nu i dagarna gått och funderat på att köpa en Ipod Touch.
Men vet inte vilken jag vill lägga ner pengar på.

Det sägs att 8GB 2g samt 8GB 3g är lika bra prestandamässigt men vad jag kan se skiljer det inte så mycket i priset.

32GB & 64GB är tydligen 50% bättre men kostar efter det också, men nu behöver jag hjälp med vad jag ska köpa.

Och hur är det med att lägga in musik/filmer från två olika datorer via iTunes? Går det eller måste man fortfarande använda samma dator för att man inte ska lyckas ta bort allt innehåll för att lägga in nytt från en annan dator?

Och om man ska lägga in appar med spel etc. Måste man jailbreaka den då eller går det ändå och vart får man tag i apparna gratis?

Vill mest ha som en kul grej, kunna kolla film och lyssna på musik på och spela lite. Men jag har redan en SE Aino där man kan göra det, borde jag satsa på att köra allt på den eller är en Ipod Touch ett bra alternativ?

Vad ska jag köpa?
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..