Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#7 jag syftar på att gitarrljudet inte är så bra på just den inspelningen enligt mig det låter inte så cleant om du förstår vad jag menar, mycket reverb osv på och ingen fet dist!
#8 Det är inte meningen att det ska vara fet dist då det inte är värsta metal låten (btw du vill ha både cleant och fet dist... de går inte ihop då dist är tvärtemot clean).
Men det beror ju helt på vad man har för musiksmak.
#9 jag vill inte ha cleant och dist, jag vill ha ett cleant men endå distat ljud som inte surrar för mycket :) du förstår nog inte hur jag menar med gitarr ljudet där men jag gillar det tyvärr inte, kunde vara fetare! känns inte som gitarren går fram på ett bra sätt, lyssna lixom på vanliga låtar så hör du själv att det är annan kvalité på ljudet
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag förmodar att du syftar på att jag använder 1an och kvarten så det låter lite skumt, men det är meningen.
http://data.fuskbugg.se/skogst urken/Overdriven%20Tetris.rar
Men det beror ju helt på vad man har för musiksmak.