1
HipHop
Postat av Wo0FeR den 27 Juli 2010, 01:43
11 kommentarer · 153 träffar
Tja jo det är så här att jag hörde en låt i en bil för ett tag sedan när jag fick åka med personen i bilen hem från en fest, Iaf då fick jag höra en riktigt skön låt som jag inte kommer ihåg vad den hette, jag kan inte heller nå personen jag åkte med:P,
Iaf till låten, Det börjar att det är typ en forskare eller något som säger typ ; Human nature is hypnoce, we are in no control,
nåt i den stilen vet inte om han börjar säga så eller om det kommer senare, men efter han har babblat på ett tag och pratat i typ olika ton lägen , då börjar ett läskigt piano spela en ganska snabb melodi som skulle kunna vara i en skräckfilm
Sedan börjar någon rappa massa ord som rimmar typ ;) som vanligt med rap,
så det är alltså en Hip Hop låt som börjar med att nån kille snackar om hur Humans funkar eller nåt och sedan börjar Pianot spela sen sjunger dom, och basen kommer in,
någon som vet vad denna låt heter? tack i förhand,
ni fattar nog inte vad jag skrev men va fan:P
Iaf till låten, Det börjar att det är typ en forskare eller något som säger typ ; Human nature is hypnoce, we are in no control,
nåt i den stilen vet inte om han börjar säga så eller om det kommer senare, men efter han har babblat på ett tag och pratat i typ olika ton lägen , då börjar ett läskigt piano spela en ganska snabb melodi som skulle kunna vara i en skräckfilm
Sedan börjar någon rappa massa ord som rimmar typ ;) som vanligt med rap,
så det är alltså en Hip Hop låt som börjar med att nån kille snackar om hur Humans funkar eller nåt och sedan börjar Pianot spela sen sjunger dom, och basen kommer in,
någon som vet vad denna låt heter? tack i förhand,
ni fattar nog inte vad jag skrev men va fan:P