Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Festivalhistorier?

Postat av Viva Fidel den 26 Juli 2010, 18:37
4 kommentarer · 256 träffar
Nu när de flesta festivaler ägt rum tänkte jag att ni som sitter på roliga upplevelser borde dela med er av allt sjukt som var och en upplevt på någon festival.
Behöver nödvändigtvis inte vara i år såklart.

Jag kan ta upp nåt som jag upplever traumatiskt, haha.

Förra året var jag på Peace and Love med ett par polare, och vi sällskapade med ett skinhead med tatueringar över hela kroppen till festivalområdet.
Han hade dykt upp från ingenstans och tågade bakom oss likt Gustav den fjärde Adolf.

Helt plötsligt slår det slint i huvudet på han, då vi närmar oss funktionärscampingen där ett halvt dussin halvfulla funktonärer står och samtalar med öl i händerna.

Skinnskallen springet fram fort så in i helvete och glider fram på knäna (Precis som en målgest) Och hamnar precis framför en funktionär som givetvis blir lika förvånad som vi. Skinheadet börjar med hastiga rörelser imitera en avsugning.
Och fuktionären, som förövrigt var en kille är själv lite småpackad och drar fram sitt paket på riktigt... vilket skinheadet märkte ganska snabbt.

Tar inte lång tid innan han stoppar kuken i munnen rent utsagt. Och när funktionären blivit avsugen i ungefär 7-8 sekunder inser han vad fan som händer och drar ut den ur munnen på skinnkallen som liksom... hugger efter den? vill ha mer... haha

När funktionären springer in på campingen, ställer sig skinnskallen upp, tittar sig omkring och förmodligennär han inser att ungefär 20 pers sett vad i helvete han har gjort springer han fort som fan därifrån.

Har aldrig varit med om något som fick mig skratta så mycket. Helt sjukt, har ni också varit med om något galet? Dela med er!
Kanske du som är funktionären? Step it up bitch

Villen festival föredrar du?

16 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar