Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med film!!!!

Postat av xiyu den 30 Juni 2010, 03:06
7 kommentarer · 138 träffar
Asså, det var flera år sedan jag såg filmen men jag kommer ihåg vissa delar, och undrar nu vad den heter.

Vet inte hur den börjar men det är iaf en blind man som är fett random elr ngt i början sedan åker han ut med någon eller själv till någon by ? någon stans där han får ett eget svärd och han får lära sig använda sin hörsel för att slåss osv... Dom slänger vid en del en vatten melon elr ngt mellan varandra och han failar hela tiden tills han plötsligt lyckas, sen helt random är han värsta ninjan? iaf sen tror jag han blir kär i någon och det slutar med att det är en epic battle och dom kör ninja style med svärd och grejer, ena killen ramlar i en pool och blir dödad av el? och sen tappar den blinde svärdet men sen kastar en liten unge ett annat svärd till han som han sedan använder för att slajsa sista killen... Sen slutar det med att han är hemma igen sen går han över gatan så står killen där så åker en buss förbi och sen när den åkt förbi är han borta? asså kommer typ inte ihåg något och detta är svag fakta men skulle gärna se den igen så tack för seriösa svar fb!

Mvh ravehesten
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar