Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bilstereo - FM sändare

Postat av Mumbo den 21 April 2010, 18:12
0 kommentarer · 202 träffar
Tja! Det är så att jag drog hem mitt körkort förra veckan och lånar nu farsans bil SAAB 9 5 (Års modell 2000) eftersom jag inte har råd med en egen bil. Nu är det så att stereon är inte mer värt än en påse skit. Låtarna hänger sig hur många skivor jag än bränner och den klarar inte MP3 heller.

Jag frågade farsan om jag kunde köpa en ny bilstereo och då gick han ENRAGE m0de och sa att stereon är integrerad med hela panelskiten... han inte vill ha ett jävla hål i panelen när jag byter stereo. Han sa "Man kan nog köpa original bilstereo på SAAB men dom är säkert svindyra". Så sa ha att jag får fixa en FM sändare istället. En sån där sak som kan sända musik från MP3:n till bilstereon.

Då undrar jag hur bra FN sändarna fungerar och vilken prisklass som gäller? Eller om ni har några andra tips på hur jag ska lösa detta problem så kan ni gärna komma med förslag.
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..