1
Vad heter filmen?
Postat av FlyeeR. den 13 April 2010, 15:42
5 kommentarer · 279 träffar
Kommer inte ihåg så mycket av filmen, den handlar om en man som får börja ett nytt liv efter att ha begått ett brott eller något liknande. Han bor i en speciell stad bland andra som fått en andra chans i livet och han bor ute i en stuga. Som sällskap har han en hund vad jag kommer ihåg. 2 scener jag kommer ihåg är.
1. En annan person i staden hoppar ner från ett stup för att ta självmord.
2. Han åker med en buss på väg hem från denna stad men då kliver han som tar hand om "fångarna" på bussen och säger att det inte är hans tid ännu så kliver dom av bussen, dagen efter så står det i tidningen att bussen var med om en olycka och att alla omkom. Då börjar han tänka på djävulen och gud om jag inte kommer ihåg helt fel.
Riktigt dåligt förklarat men hoppas någon vet vilken film jag menar!
Har för mig att huvudpersonen spelas av antingen av Brian O'Connor eller av Stephen Dorff tror jag.
Tacksam för alla svar som hjälper mig hitta filmen!
MVH FlyeeR.
1. En annan person i staden hoppar ner från ett stup för att ta självmord.
2. Han åker med en buss på väg hem från denna stad men då kliver han som tar hand om "fångarna" på bussen och säger att det inte är hans tid ännu så kliver dom av bussen, dagen efter så står det i tidningen att bussen var med om en olycka och att alla omkom. Då börjar han tänka på djävulen och gud om jag inte kommer ihåg helt fel.
Riktigt dåligt förklarat men hoppas någon vet vilken film jag menar!
Har för mig att huvudpersonen spelas av antingen av Brian O'Connor eller av Stephen Dorff tror jag.
Tacksam för alla svar som hjälper mig hitta filmen!
MVH FlyeeR.