1
Söker efter youtube-klipp!
Postat av MDR den 2 April 2010, 05:13
9 kommentarer · 26 träffar
Hejsan Fragbite, för kanske ett år sedan såg jag ett youtube klipp med några grabbar som lurar en P12a på ventrilo, och snackar massa om att han är bra osv, och särskilt så säger han att han gick upp 6 på morgonen och tränade haxx, Videon är så jefla rolig, och jag bara måste lyssna på den, har provat sökt i kanske en timme med hittar den inte, tror att det bara är en del...
Tror att de handlar om att P12an vill skapa/vara med i klanen som de "äldre" grabbarna är med i.. men är ej säker.
Vore gott om ni kunde hitta mitt klipp! och ni kanske har lita andra roliga p12@ventrilo länkar att bjuda på.
För att skapa en vettig diskussion utöver min efterfrågan så kan ni kanske langa upp och kommentera roliga klipp! //arthur
Tror att de handlar om att P12an vill skapa/vara med i klanen som de "äldre" grabbarna är med i.. men är ej säker.
Vore gott om ni kunde hitta mitt klipp! och ni kanske har lita andra roliga p12@ventrilo länkar att bjuda på.
För att skapa en vettig diskussion utöver min efterfrågan så kan ni kanske langa upp och kommentera roliga klipp! //arthur