×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker en film ja såg för ett bra tag sen

Postat av Maxxe den 17 Februari 2010, 21:02
112 kommentarer · 354 träffar
Tjena godkväll alla!


Filmen jag letar titel på handlade om 2 killar som på något vänster lyckas skapa någon sorts teleport eller liknande och de hamnar i en värld där allting är likadant (byggnader, gator, folk osv.) fast allt och alla är fredliga, ingen äger bilarna utan man tar bara en valfri på gatan. De möter sig själva också och dom är raka motsatsen till vad dom är i vanliga världen.


De åker tillbaka till den vanliga världen, säljer allt dom äger, tar med sig pengarna och flyttar till nya "fredliga" världen.


*spoiler*


Baksidan med den fredliga världen är att dom på tv lägger upp en bild på någon person i samhället som blir laglös och då jagar hela staden den/dom här personerna till döds. Inte oväntad nog så blir de dom här 2 killarna :P


Det var ungefär det jag kommer ihåg av filmen... tror aldrig jag såg hela och kommer ihåg detta lite luddigt... hoppas någon kan hjälpa mig, puss


EDIT: EYYYYYY #90 har nog rätt :D

nu har vi kommit en bra bit på vägen, någon måste hitta den att "köpa" bara :)

läste att det verkade vara rätt många intresserade av filmen... jag såg den nog för... 10 år sen kanske. kommer bara ihåg vissa scener, inte så många men jag tyckte den var bra då. Jag ger inte ut några garantier för att det ska vara en "bra" film.

Såg också lite kommentarer of bill & ted filmerna, dom kan jag rekommendera er som gillar klassisk komedi film :)

ska leta på google... brb
Föregående tråd
Nästa tråd

112 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 112 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..