shooo !
såg en video med kartellen idag @ youtube o dom asgryma jackor typ med en luva o de va glasögon i löVVan nån som vet var man kan köpa den ? :P så jävla snygg o sen får man ju respect med kartellmärke !
|
v
http://www.youtube.com/watch?v =7DpWdwQ6FPY
http://identity-menswear.com/i mages/4Q60%201.jpg
Märke som är populärt bland graffare, så jackan fyller sin funktion där.
Och att springa runt med färg på kläderna är ett väldigt bra bevis för polisen.
Och ni som säger att kartellen inte är wannabes vet ingenting. Sebbe och dom har inte ett piss med kartellen o göra utan gör bara musik. Det är kinesen o co som styr och dom heter inte ens kartellen... Dom heter ingenting...
***** dxzzz Vilka från kartellen känner du och vad heter du irl? :) Inte svårt att kolla upp om du trollar eller om det du säger är sant...
Nevermind, såg nu att du frågat "presidenten" i kartellen. Finns ingen president.... Och jag tror knappast du hälsat på Kinesen då han är lite svårtillgänglig just nu.
Du, det kanske är dags att läsa lite bättre nästa gång så du slipper skämma ut dig?
Vilka jag känner ifrån kartellen och vad jag heter IRL angår inte dig.
Den du syftar på eller är det någon annan?
Vemfan har sagt att jag DDoSar folk? Jag har aldrig gjort det och jag kommer aldrig göra det. Det enda jag har DDoSat är fragbite, inget annat. Och jag har fått min s.k påföljd för det.
#140 Jotack, det märks :)
Och snälla kan inte alla bara ge fan med erat jag har kontakter i OG osv. Ni skämmer bara ut er själva jävla pajas fittor
Sen ni som säger att ni känner nån från Kartellen osv. Big deal, kul för er. Inget jag skulle gått runt och skrytit om. Och verkligen inte i ett internetforum!
#156 <3
#157 Fan, jävla stalker alltså! Du har tyNGaste kollen på mig brE, kommeru ifrån nova yo?
Och ja, jag trollar verkligen sönder, verkligen.
Lås tråd.
Gotta love fragbite <3
Jag skämmer inte ut mig då jag garanterat vet mer än dig om vad jag pratar om. Grejen är den att du skämmer ut dig och inte ens vågar bevisa att jag har fel. Det enda som behövs är att nämna vilka du känner och vad du heter irl så är det hur lätt som helst att kolla upp.
Men kan det vara så att du sitter och trollar när du inte ens vågar droppa ditt namn här? :P Isåfall är det knappast jag som skämmer ut mig...
Kom igen nu. Någon måste väl ändå veta vad pojken heter irl? :P.
Du heter Alex, stämmer det? Alex, 14 år? Jag hoppas för din egen skull att du talar sanning när dina personuppgifter kommer fram då jag knappast kommer vara den enda som använder dessa uppgifter för att bekräfta det du skryter om i den här tråden.
Allt du snackat om finns på Flashback, så jag antar att det är Flashback som är din "kompis" som är med i "Kartellen". Men det förklarar ju även varför du ber mig vara lite mer "påläst" även fast jag inte sagt något :).
Droppa namn, någon? :)
Heter du Joakim i förnamn? Och Oskar/Alexander?
Det om mina uppgifter har du fel på alltihop :) Nej men jag slutar diskutera nu, det är inte värt längre.
Att ni tog att jag sa att jag hade kontakter inom kartellen lite för seriöst var ju lite synd, för jag sa till #0 att jag hade kontakter inom kartellen för att han skulle gå på det, för han verkar vara en p12 som går på allt, därför jag kände att jag skulle driva med honom, sen tog massa andra trögsynta idioter illa upp :)
#171 Haha ja jag har haft en jävligt jobbig uppväxt, fyfan..
Btw, ja jag har trollat i den här tråden. Älskar och trolla för att få lite underhållning :)
Men som sagt dxz du är inte gangster.
Förövrigt, vad ska ni göra med mina personuppgifter? Mitt namn är Alexander Sjöstedt, jag bor på Gotland, Visby, jag är 14 år gammal, född 1995 den 20 april, väger 90kg och är 190cm lång.
Trevligt att träffas grabbar!
Pinsamma wannabe kriminella failade p30. Jag skrattar åt Kartellen.
OnT; Du har redan fått svar :)