Tjenare nu e då så att jag ska fixa musik till ett disco
och jag behöver musik från spotify som är ihop remixade till ungefär 40-100min istället för att blädra musik. vill helst ha techno/pop hardstyle
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Först och främst! lira med dina vänner och satsa på ace squad ribbon:P
Spota alla du ser, spela engineer klassen?
hjälp att ta ut så många fordon som du kan och kör med squad exp för fler minor & rpg raketer,
eller så reparerar du alla dina teammates trasiga fordon
och be dom andra lira med t.ex squad ammo och squad suppression,
döda så många som möjligt "så klart haha :D"
och lira conquest "jag föredrar 48mp"
och rör konstant på er och ta över flaggor och håll dom så bra som möjligt ^^
Gå inte bara runt och döda, satsa på objective, om du är medic så lägger du ut lådor samt revivar, ammosnubbe =kasta ut lådor, engineer lagar fordon/förstör.
#12 Håller verkligen med på det uttrycket, orkar verkligen inte folk som springer runt 24/7 på Metro med M320 och USAS Frag. Dom tre sakerna är det värsta med hela bf3. Folk som gör sånt bör fan börja spela Cod eller nåt så man slipper de jävla asen!
rush i metro med 64... ger mkt det. ressa ALLTID dina mates och lira med assault så ska det nog gå bra :) kasta alltid medkits som ngn skrev. jag är ganska ny till bf3 också men får väl hyffsat, över 10k iaf om jag lirar tdm canals.. försök hitta en 64 canals TDM och ta med dig m320 på ditt assault rifle och ressa konstant
assault 1k tickets 64 players TDM = mycket poäng, men tdm beror på map och hur bra k/d du ligger på. annars conquest och medic, joina en squad osm helst ska vara full och spring med dom hela tiden
Normal på operation Metro. Kör med PKP rds scope, extended mags och fore grip. Sedan e de bara o kötta. Senaste gamet (idag) fick jag 34/6 på detta sätt.
Om du vill få mycket xp och gå upp i level så ska du lira hardcore + assault med medkit och sån där återupplivnings grej, på en 64man rush server 24/7 metro.
Du kan garanterat gå upp 1-2 levlar varje game om du får hyfsat många kills, healar och återupplivar många!
Se dock till att försöka spela andra klasser såsom enginer etc etc, om du vill kunna spela bättre på större maps! :)
1500 Ticket Canals TDM, jag håller iaf 1000+ SPM på dem och en KD på runt 3.
Du håller en helt sjuk KPM kombinerat med Nemesis från en tredjedel av deras lag hela tiden typ om du håller en KD på 3. Snittade typ 150 poäng per kill (killen 100 nemesis +50-170 och headshot +10) tidigare idag på en sån server kombinerat med sjuk KPM.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Själv brukar jag får mest på CQ. Men det kanske beror på att jag kör det mer. Man måste ju också ha bra motstånd om man ska få mycket poäng
Annars kan du ju in på nån Metro CQ 64-server och köra m320 och USAS. Dock får du ju då leva med att du egentligen inte förtjänar den SPMen
Skrivet med min Android-mobil
Men du måste givetvis kombinera allt. Du får inte bra SPM om du bara slänger ammo
Spota alla du ser, spela engineer klassen?
hjälp att ta ut så många fordon som du kan och kör med squad exp för fler minor & rpg raketer,
eller så reparerar du alla dina teammates trasiga fordon
och be dom andra lira med t.ex squad ammo och squad suppression,
döda så många som möjligt "så klart haha :D"
och lira conquest "jag föredrar 48mp"
och rör konstant på er och ta över flaggor och håll dom så bra som möjligt ^^
Har själv Score/Min 502 och den går stadigt uppåt
är på 7e service star på engineer klass nu vafan XD http://battlelog.battlefield.c om/bf3/soldier/BRASETVIK/stats /232631047 /
http://battlelog.battlefield.c om/bf3/forum/threadview/283265 4624874094324 /
"SPM earned on Metro is not SPM :p"
F2000
G18 supp.
Medic Kit
Defibrillator Kit
Sqd. Frag
Lätta 20k+ varje match!
Se min setup i #19, löjligt OP.
Du kan garanterat gå upp 1-2 levlar varje game om du får hyfsat många kills, healar och återupplivar många!
Se dock till att försöka spela andra klasser såsom enginer etc etc, om du vill kunna spela bättre på större maps! :)
Du håller en helt sjuk KPM kombinerat med Nemesis från en tredjedel av deras lag hela tiden typ om du håller en KD på 3. Snittade typ 150 poäng per kill (killen 100 nemesis +50-170 och headshot +10) tidigare idag på en sån server kombinerat med sjuk KPM.
http://battlelog.battlefield.c om/bf3/battlereport/show/22409 404/1/352155597 /
Senaste gamet, hoppade in när mitt lag hade typ 400 kills också.