Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker film!

Postat av ebauM den 4 Januari 2010, 00:08
2 kommentarer · 35 träffar
Tjenare, söker en film från 2000 och framåt nångång, kommer inte ihåg så värst bra, men den handlar iaf om att det är nån slags maffiaboss som får in laster med horor, typ en bordell, sen så tror jag han ska försöka stoppa han? Iaf så dör huvudpersonen fru sedan i en bilbomb, och han ska då ge hämnd på han som döda henne, så han försöker till slut få tag på ett jobb och får då börja jobba som vägarbetare, han ger också sin typ rolexklocka till ägaren utav jobbet, för han tror inte att han kmr kunna klara det för att det är så slitigt och typ varmt ute. I slutet så gör han ett stort hål mitt ute på vägen i typ öknen, och gör så att den där killen åker ner där med en halvstor bil, sedan begraver han honom levande, och han står och kastar ner sand och stenar för hand och verkligen psykar honom totalt i flera timmar.

Sjukt kasst beskrivet jag vet, men har ni sett filmen så vet ni direkt vilken jag menar.

Jag vet hur huvudpersonen ser ut, och det kan t om vara matthew fox, men är inte säker alls, men påminner om honom lite!

Tacksam för hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..