Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

rösta smart / idol

Postat av k3b4b den 9 December 2009, 14:38
5 kommentarer · 185 träffar
Hej allihopa!

Vill inleda med att det är idolfinal i helgen och att detta inte är en tråd för er som inte tänker kolla.

Själv är jag en gammal vän till Calle och jag tänker stötta honom till slutet.

Som ni alla vet eller hört så är Erik sångmässigt typ 10 gånger mer artist än Calle. Jag håller själv med om detta och det är därför jag gör denna tråden.

Vi kan nog alla hålla med om att vare sig Erik vinner eller förlorar kommer han endå att bli mycket större artist än Calle i framtiden.

Men för Calle kan detta vara en enorm chans för att bli en lagom känd artist. Vi kan tycka att Erik förtjänar att vinna idol, men i juryns ögon och många andras har han vunnit det för länge sen. Jag hoppas att ni ser logiken i detta och lägger er röst på Calle om ni nu tänker rösta.

Jag hoppas att denna tråden får er att inse att artisten inte blir bättre för att den får flest röster utan att den får en chans att synas mer.

Ha det bra, glöm inte o rösta! ^^

Vem går din röst till i globen?

32 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar