Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NÄSTAN som Robinson Crusoe

Postat av deadmjau den 3 November 2009, 20:25
11 kommentarer · 119 träffar
tja! letar efter en film. nästan som Robinson Crusoe .. fast det kanske är en nyare ? jag vet inte :/ Har sätt den på canal+ för något år sedan.

Han killen som åkte båt eller flyg ? kommer iallafall till en ö, ensam lever han där och vill komma hem. men ingen räddar honom, han försöker bygga flotte och gör upp eld. en gång ser han ett fartyg men dom ser inte honom.

Han får paket från båt/flyget han krasha med. Dem kommer in mot land, det är mat osv i dom. Märket på dom är FedEx har jag förmig.

Han får också en handboll/rugbyboll? den behåller han och döper den till Wilbur. Han har nu vart där något år.
Sen när han är ute med flotten igen så tappar han wilbur, och det är ju hans bästa vän han haft och "prata med" under alla år på ön.

Han plockar iaf upp av ett fartyg och kommer hem till sin fru och besöker gården som tillverka FedEx och berätta att de räddade hans liv.

Förlåt för jag skrivit helt konstigt och stavat fel. Hoppas någon vet vilken film det är :)
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..