Tjena, satt och rapbattlade lite mellan två olika lan (på kul) och tänkte slänga upp vårt lans mest lyckade diss. Beatet är ett imitationsförsök av "The Wrap" av Ja-Rule, som jag gjorde i FL studio (hittade inte instrumentalen att tanka nånstans).
Stream/DL:
http://www.tindeck.com/listen/ cibc
Text:
Lukas du är så jävla keff på BMX
Kan bara hoppa lika högt som Yihangs lillasyster växt
Ser dig glida runt i parken cyklandes med småbarn
Pedofili på hög nivå på vallens gårdsplan
Du tror att du är fucking snoop dogg
Men det enda du gör är att skriva i din bögiga blogg
Jag dödar din sång, din rap, och allt du nånsin lägger
Greppar tag dig bakom nacken, slår ditt huvud i väggen
Patrik, du är en jävla wigger som borde vara död
Du passade fan bättre i rollen som Fredrik Silverskiöldh
Har du en mick? Antar att pappa betala' den
Så visa vad du går för, fast du rappar antagligen inte
Såg att du och lukas gaybloggar tillsammans
Åker cykel tillsammans medan ni suger varandras
Kukar, som ni brukar, innan ni sprayar era tags
Där ni öppet medger att ni är riktiga fucking fags
Stream/DL:
http://www.tindeck.com/listen/ cibc
Släng gärna upp dissar/låtar ni själva gjort! Har ni inga så tar ni rollen som kritiker
ot: Det måste nog vara din uppkoppling som det är något fel på om det nu är så på alla servrar. Kanske har ett gammalt modem eller router eller nåt som behövs bytas ut...
#8, Skratta inte åt folk när du är lika dum själv, det beror inte på uppkopplingen, utan datorn. Annars säger du att han helt plötsligt skulle fått sämre uppkoppling ? Knappast...Kolla vad din spu användning är, det kan mycket väl vara så att du har för många processer uppe samtidigt som du spelar, eller så har datorn kanske fått sig en liten mask ? det kan vara så, jag säger inte att det är så.
Kör du samma config som alltid ? Har du ändrat något ? Blir det någon skillnad om du byter configtill din kompis config ? (Med vissa värden utbytta förstås)
cl_up... ja no har ju sagt det några ggr. Elelr så har du kass lina, men kolla ratsen. OCH de rätta tatsen går det att söka efter, likså denna tråden :@