Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig hitta låten!

Postat av Hedsten den 14 Oktober 2009, 21:53
6 kommentarer · 127 träffar
Tjenare fragbite ppl!

Jag försöker komma på namnet på en låt som jag hörde för flera år sen, har egentligen bara sett musikvideon på MTV för flera år sen och därför svårt att veta namnet.. Men de är en riktigt härlig låt och kom på att jag måste veta vad den heter denna underbara kväll... . .

En kille och en tjej som sjunger, TROR båda är svarta. Musikvideon handlar om en uteliggare som går runt på stan så får man se hur folk äcklas av han och massa, sen tar dom en bild på personer som är "elaka" mot uteliggaren, typ äcklas av han eller schasar bort honom så får dom se sig själva på bilden fast i uteliggarens kläder. Lite symboliskt...

Men i slutet på musikvideon så hämtar 2 poliser uteliggaren och kör han till en mörk gränd där han bor, där har han massa bilder och där ser dom bland annat sig själva på 2 bilder där dom har uteliggarens kläder.

Aaaah ni fattar, någon som känner igen videon?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..