Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

För alla LOST-älskare!

Postat av Syfon den 7 Oktober 2009, 15:09
12 kommentarer · 161 träffar
Hej! Ville bara tipsa alla lost-älskare om en riktigt intressant hemsida. Det är ett universitet för LOST. Jo, ni läste rätt. En internetbaserad hemsida designad för att utveckla folks kunskaper om LOST.

Eftersom det finns så mycket intressanta referenser i lost som sträcker sig till litteratur, filosofi, politik, historia, semiotik, symbolik osv, så tyckte jag detta var en bra hemsida för att hänga med.

Man får svara på ett placement test och se om man kommer in på universitetet, man får en egen ID-bricka man kan printa ut, du kan t.om. köpa litteraturen som refereras i lost, DHARMA T-shirts och så vidare! Första föreläsningen börjar den 8 december!

Föreläsningar görs via stream och professorerna är etablerade historiker, filosofilärare osv från bland annat Harvard. Mycket intressant imo!

För att gör det klart så affilieras jag inte med hemsidan, jag gör inte reklam för den. Jag tyckte bara att det var en intressant grej man kan hålla sig up to date med eftersom LOST ibland kan vara väldigt svårt att hänga med i på grund av att man måste kunna så väldigt mycket om alla ämnena för att hänga med i symboliken.

Det är för övrigt värt att kolla om alla säsongerna om man vill vara fresh up to date! =) Tagga inför nya säsongen som kommer om ett par månader btw! =D

http://lostuniversity.org /

Diskussion: vad tycker ni om universitetet? Vad tycker ni om LOST överhuvudtaget? Underbart? Värdelöst? Intressant? Ordet är fritt.

LOST bra/dåligt?

30 personer har röstat
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..