1
Uppladdning till Youtube
Postat av Deag den 12 September 2009, 22:47
3 kommentarer · 69 träffar
Hej!
Nu är det så att jag har laft upp ett klipp på Youtube, men kan inte hitta det när jag söker efter det... hittar det ifall jag loggar in på mitt användarnamn och går in på mina videoklipp men ska jag söka på det så går det inte att hitta... Har någon av er någon aning om vad jag kan ha gjort fel? Eller haft samma problem och hittat ett lösning?
här är vad som står när man kollar information om klippet på min inloggning:
Saab driftting at Gatebil.no meet in Rudskogen Norway.
Tillagd: lör 12 sep 2009 09.52.21
Tid: 0:24
Visningar: 18
Rankning: 0.0
Kommentarer: 0
Svar: 0
Broadcast: Offentlig
RAW-fil: Saaben.MOD
Live!
Ni kan själva försöka hitta det... Klippet heter "Saab Drifting in Rudskogen Norway 12/9-2009 "
Väldigt tacksam för svar då jag tänkt lägga upp mer klipp... men om jag inte går att hitta dom utan att logga in på mitt användarnamn så känns det rätt meningslöst...
Nu är det så att jag har laft upp ett klipp på Youtube, men kan inte hitta det när jag söker efter det... hittar det ifall jag loggar in på mitt användarnamn och går in på mina videoklipp men ska jag söka på det så går det inte att hitta... Har någon av er någon aning om vad jag kan ha gjort fel? Eller haft samma problem och hittat ett lösning?
här är vad som står när man kollar information om klippet på min inloggning:
Saab driftting at Gatebil.no meet in Rudskogen Norway.
Tillagd: lör 12 sep 2009 09.52.21
Tid: 0:24
Visningar: 18
Rankning: 0.0
Kommentarer: 0
Svar: 0
Broadcast: Offentlig
RAW-fil: Saaben.MOD
Live!
Ni kan själva försöka hitta det... Klippet heter "Saab Drifting in Rudskogen Norway 12/9-2009 "
Väldigt tacksam för svar då jag tänkt lägga upp mer klipp... men om jag inte går att hitta dom utan att logga in på mitt användarnamn så känns det rätt meningslöst...