Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Måste få reda på filmnamn!

Postat av ZerexX den 11 Juni 2009, 23:48
9 kommentarer · 109 träffar
Hej, jag måste få reda på filmnamnet! SNÄLLA HJÄLP! med förslag eller vad som helst!

Jag såg den för nåt år sen, den handlar om typ ett plan krashar i nåt berg, med massa pengar o.s.v. så är de typ bergsklättrare som klättrar i just de berget, o då hittar de väskorna o.sv.. sen kommer då "maffian eller vad man kallar dom, letar efter väskorna o massa skit, så blir de bomber, vapen o allting

Minns en scen där en bomb håller på att smälla, så springer han ena killen o hoppar ut mot ett annat berg eller nåt, och tar fast med sina "2 sånna grejer man klättrar med på berget innan de smäller" typ.. sen blir de jagade o.sv..

Den ena filmen heter "Cliffhanger" de är typ samma handling, men denna är bättre.. men kommer inte ihåg vad den heter.. den är väl från 2000-2009 ingen aning faktiskt.. :D SNÄLLA HJÄLP MIG?

Action! Dom klättrar i berg! bomber-vapen! borde inte vara så många filmer som har samma?

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..