Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

electro house-mix

Postat av PutBoy den 10 Juni 2009, 11:57
8 kommentarer · 253 träffar
Ja, här kommer en mix gott folk. Vet inte om det fortf finns DJs på det här forumet men om inte så borde den här tråden vara den första av sitt slag som vissa av er ser, och det betyder ju att jag är den bästa som förut nämnda användare har hört på det här forumet. Jag kan bara tacka och ta emot.

Ja, det är ju inte bara electro, men ville få så många views som möjligt, kändes som rätt sak att göra. Det är lite electro, sen lite tech sen lite trance. Och det är helt o kå.

Mixat med 2* Numark TT200, 1* Numark Total Control med Traktor 3 (och DJiO-kortet), samt 1 * Numark 5000FX. Ingen låtsasuttrustning alltså, även om det är lite budget (anti-WINK WINK)

Här är tracklist:

Electrixx & Jodyz - Another Way

Karton - Never Too Late

Flash Brother - Together (Monterno Mix)

Groovenatics - Astroidz (Original Mix)

Chris Reece - Del Mundo

Francesco Diaz & Young Rebels - Destination Sunshine (John Dahlbäck Remix)

Chocolate Puma - Morning Rain (Moist Dub Mix)

Maarten De Jong - Antarctica (4 A.M Mix)

Costmic Gate feat. Emma Hewitt - Not Enough Time (Club Mix)

Ali Wilson - Shakedown (Original Mix)

Och här är länk (högerklicka och spara som.):

http://www.fileden.com/files/2 967/Sebastian%20Zander%20-%20S et%20Two.mp3

Så, vad tycker du? Har satt mitt eget namn på den den här gången. Tanken är att jag skulle bolla den med er innan jag postar den på riktiga ställen med riktiga huskatter. *fnys*

Jag kommer att hemsöka er via PM så det är lika bra att ni kommer ihåg att skriva vad ni tyckte med en gång. Gärna efter ni har lyssnat.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar