Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kolla hit! Söker roligt klipp

Postat av djplayboy den 31 Maj 2009, 23:54
6 kommentarer · 104 träffar
Eftersom min tråd skapat med min brors account om "klippet om Bajskorven" togs bort av någon jäkligt konstig anledning.

Så lägger jag upp det igen.

Jag söker efter en engelsk humorserie.

Finns ett roligt klipp där en man sitter inne på en bajamaja och ropar hjälp och skit på engelska, sen öppnas dörren och killen är utklädd till en stor bajskorv och kommer utspringade och springer iväg ner för en backe mitt i stan.

Sen från samma serie är det en kille som står och fiskar vid en å, och får upp världens största fisk typ, när folk går förbi bara det att det är en fake fisk, så försöker nån förbi passerande hjälpa honom håva den.

Också från denna serie är dom utklädda i djurdräkter som tex kaniner, hamstrar, och grävling.

Klippet när dom är grävling så kommer det ett par som är pensionärer typ gående i skogen och plötsligt kommer det fram en kille med gevär och bara skriker akta er. Så kommer ja nån utklädd en i grävlingsdräkt springade i skogen.

Har letat som en tok efter dom här klippen på youtube, men inte hittat nått.

Är det nån som sett nått av klippen och vet vad det är för serie eller har länken.

Posta gärna!

Tack på förhand!
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..