Behöver nya hörlurar till mp3n och undrar om wesc lurarna är något att ha? aldrig haft något annat än in-ear så, är dom ivägen? Bra ljud? har hittat några för på rea som ligger på 399, är det värt det?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Samsung mobilerna kan du inte ens jämföra med en iphone, taskiga menyer, inte flyt i systemet och sämre egenskaper. Tro inte att jag äger nån iphone själv men jag har använt båda.
Ainon är inte heller direkt jämförbar på det planet, visst har den bättre kamera och mp3 men där slutar det.
När jag köpte min sa han i affären att SEs nya inte skulle vara nå bra (aino och den andra) för de fokuserar mer på teknik än att de ska funka, eller nåt sånt ;o
#11 Ser inte någon mobil som imba, tekniken stannade upp -00. Men anser att droid är en av dem som har optimerats bäst efter android, en perfekt balans mellan gränssnitt och teknik, men självklart kan det bli bättre...!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Förrätt: Toast Skagen (en klassiker som går aldrig fel)
Varmrätt: Helstekt fläskfilé med whiskysås och klyftpotatis/potatisgratäng
Efterrätt: Hjortronparfait med vit chocklad
jag har ps3 och på elgiganten snackade dom om att man kunde connecta mobilen till ps3 så den vore fan nice :)
Ainon är inte heller direkt jämförbar på det planet, visst har den bättre kamera och mp3 men där slutar det.
den har jag, den är ball som fan :)
När jag köpte min sa han i affären att SEs nya inte skulle vara nå bra (aino och den andra) för de fokuserar mer på teknik än att de ska funka, eller nåt sånt ;o
ps3 kontroll
tv kontroll
m.m
DET BÄSTA ÄR
att den har linux!
#7 En N900 skulle inte heller sitta fel :D