Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Börja inte på us.. Det är nästan värre där + att det är krångligt att fixa Us versionen så den fungerar ordentligt. Senaste gången ja lirade på Us så hamnade ja i ett lag med en massa mexikanare som vägrade snacka engelska..
Personligen har jag inte testat US men är nog bättre att köra EU, även om folk inte snackar engelska så finns ju ping, pinga på en fiende och skriv "attack" eller något. Så lyssnar de förhoppningsvis, eller så skriver du på svenska typ "Gå tillbaka" och när de dör kan du skriva "Told you to b why didnt you listen?"
#6 LoL är skoj, vad är dåligt med LoL? Om du säger grafiken så borde du ta dig en funderare på varför du spelar spel. För att ha kul eller för att du e hemligt förälskad i konst och skäms över att gå på museum. Är det av en annan anledning så får du gärna ta pro/cons mellan båda. HoN är skoj också men betydligt omognare folk där, bara otrevliga och inte ett dugg hjälpsamma mot nya spelare.
#1 Hmm okej trodde det var mycket bättre på US.
#2 Jo men det är inte alltid folk är inne då blir det att köra solo.
#6 Jag gör.
#8 Förkortning på League of legends
Som europas bästa spelare från betan fram till season 1 kan jag säga att us skillcap är mycket högre, 2,2k elo där jag spelat är som 4k+ på eu verkar det som, top spelarna på eu som är runt 2k är som 1400 på us.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Problem solved gg pcw
Bara en emote eller?
#6 LoL är skoj, vad är dåligt med LoL? Om du säger grafiken så borde du ta dig en funderare på varför du spelar spel. För att ha kul eller för att du e hemligt förälskad i konst och skäms över att gå på museum. Är det av en annan anledning så får du gärna ta pro/cons mellan båda. HoN är skoj också men betydligt omognare folk där, bara otrevliga och inte ett dugg hjälpsamma mot nya spelare.
Titta bara på WOW och CS, COD serien.
#2 Jo men det är inte alltid folk är inne då blir det att köra solo.
#6 Jag gör.
#8 Förkortning på League of legends