1
Sniper3
Postat av FRAMLINGSHATAN den 16 Maj 2009, 20:17
5 kommentarer · 44 träffar
God kväll, frugan är inte i sällskapet idag så bestämde jag mig för att se om det gick en bra film ikväll. Till min förvånan hittade jag filmen "Sniper 3" Som säkert ville att jag skulle sätta mig vid datorn och panga CS.. men nej Film är det
"Amerikansk action från 2004. Sergeant Tom Beckett är en av den amerikanska flottan skickligaste prickskyttar. Han har knäppt en hel rad samhällsfarliga typer, däribland maffiakungar och lönnmördare. När han ombeds skjuta ihjäl en misstänkt terrorist accepterar han därför den makabra uppgiften utan att tveka. Uppdraget blir dock lättare sagt än gjort att uppfylla när det visar sig att den tilltänkta måltavlan är en gammal vän till Beckett."
Vet inte om detta är nån bra film men en bedömning skulle vara nice?
Ta det lugnt ikväll boys ´n girls
"Amerikansk action från 2004. Sergeant Tom Beckett är en av den amerikanska flottan skickligaste prickskyttar. Han har knäppt en hel rad samhällsfarliga typer, däribland maffiakungar och lönnmördare. När han ombeds skjuta ihjäl en misstänkt terrorist accepterar han därför den makabra uppgiften utan att tveka. Uppdraget blir dock lättare sagt än gjort att uppfylla när det visar sig att den tilltänkta måltavlan är en gammal vän till Beckett."
Vet inte om detta är nån bra film men en bedömning skulle vara nice?
Ta det lugnt ikväll boys ´n girls