Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Talang 2009 failar?

Postat av MelvinTheShmoop den 24 April 2009, 22:14
58 kommentarer · 204 träffar
Tjo! Jag har några synpunkter på det populära tv-programmet Talang som jag tänkte dela med mig av. I varje program kommer det en massa kreativa personer och visar upp det ena och det andra.

Många av dem får dissen av juryn för att de vill ha något annorlunda. Men vad gör majoriteten av dom som juryn skickar vidare? Jo, de SJUNGER. Alltså, det hör ju verkligen inte hemma i det här programmet om de letar efter något annorlunda. En annan grej som stör mig är att alla småbarn (Typ 13 år och neråt) går vidare vad de än gör.

Svenska talang suger verkligen jämfört med till exempel Storbrittaniens. De har Simon Cowell i juryn som alltid är helt ärlig och säkert skulle plocka bort majoriteten av deltagarna i den svenska upplagan av programmet. Vad tycker ni? Håller ni med om att Talang i Sverige suger?

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..