Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

metaltown

Postat av fellelol den 3 Februari 2009, 21:07
18 kommentarer · 69 träffar
tjena gäjmerz

är det nån mer än jag jag som har planerat att åka till metaltown i sommar? nån mer än jag som har blivit sjukt förbannad på banden dom skickar dit?

hälften av banden som kmr är ju för fan inte ens metal! :S

riktigt besviken , av dom som finns för tillfället ska man väll kolla in bullet, disturbed , municipal waste, children of bodom, napalm death och antagligen pain.

nu till min huvudfråga till er metalheadz räknar inte dirrekt med att det finns specielt många här på fb men i alla fall.

drar emos/screamo/jrock samt viss metalcore skam över metalscenen?

ibland om man kmr till skolan i slayer tröja och vans och ett par vanliga jeans kan man ju för fan bli kallad emo i min otroligt korkade stad. sj kör jag även på dreads så ja ser inte ut som ett jävla kioskmongo med en svart svincool lugg och säger att jag är metal.

vill inte skapa aggresioner/bråk osv i denna tråd, diskutera ämnet bara och dela med er :)

hare fint

game on

bjuder på stavfäll:PppP

lite edit här va kanske skulle nämna att jag ska till wacken också så jag kmr tyvärr inte ha råd med sweden rock också(4-dagars biljetterna är slut nu endå)

så det var att åka till wacken eller wacken och metaltown :)

därimot jävligt grymma band till sweden rock i år :D
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar