Riktigt intresserad av denna tjänst och undrar om någon vänlig person har invite, dra ett pm isåfall så får du email!
MVH
PS. la till en fin liten poll också, räknar inte med Garage days revisited och S&M
imo kill 'em all & ride the lightning
EDIT: fixade med hjälp av proxy, MEN FYFAN vilket dåligt utbud av metallica!
måste fixas direkt imo, annars riktigt grym tjänst
Tycker det är väldigt sorgligt. Höll på Alliance till 100% och tyckte alla var så härliga både som spelare och personer. Deras prestation under TI3 kommer jag aldrig glömma och det är synd att de ger sig så lätt.
Sen kan jag tänka mig att s4 och EGM betraktas som stjärnskott med fortsatt höga ambitioner medan Loda/Akke är mer utav veteraner som börjar se slutet av sin karriär.
Förväntade mig faktiskt att minst en skulle lägga av. Tror varken Team Tinker/Secret Team/Alliance kommer kunna toppa tidigare Alliances absoluta formtopp. Det var riktigt bra DotA.
Alliance kommer kanske aldrig mer vinna TI men de som inte anser dem vara det bästa Dota 2 laget i sin tid är dumma i huvudet.
#6 Det var nog snarare så att EGM och s4 var de som lämnade. Så självklart blir inte ersättarna i samma klass. De verkar mer ha valt ett bekvämt lag med skandinavier, Misery har ju spelat med Loda och Akke innan och är även han inne på en lång karriär.
Det som förvånar mig är att Alliance släpper sina stjärnor samtidigt som de behåller Bulldog. Att Chessie har mycket att lära och platsar utmärkt i Alliance kan jag förstå, men Bulldog har ju faktiskt växt till en respektabel offlaner. Trodde han hade högre ambitioner.
"S4, we have been through so much together, and in a way I feel a bit disappointed that you wanted to try your luck somewhere else. In a way, I want to be angry at you, but we are friends, brothers, and we traveled the world together as champions. I cannot do anything other than respect your decision, even if I still don't agree with it.
EGM, you were someone I really fought to originally bring onto the team. We had so much fun playing together for all those months prior to you joining, and then also onwards. Together, we made up one of the most feared dual lanes of 2013, whether you were on Windranger or Wisp. I am very happy to have had the chance to help form you as a player, and I am proud to call you my friend. You were my "chosen one" when it came to support, but just like Obi-Wan and Anakin, I guess some duos are not meant to be together forever. We had a good run, and now I wish you all the success, wherever you decide to go."
Enligt #0's källa.
Det största frågetecknet är om Misery kan få riktig stjärnstatus igen.
Men hade jag fått bestämma så hade alla varit kvar men man hade kunnat skippa Loda, det är han som är den svaga länken i Alliance, imo.