Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min framtid är förstörd?...

Postat av mathiiasss den 18 November 2008, 13:10
34 kommentarer · 213 träffar
Fick tillbaka mitt matteprov idag... fick IG för att jag fick ett fel på G frågorna :D Så på fredag måste jag göra omprov för att få g..

Vår lärare sa 2 dagar innan att att vi hade prov så då fick man sitta i 2 dagar och plugga på 3 kapitlar :D

Ingen i klassen fick MVG, bästa fick VG så alla gjorde dåligt ifrån sig på provet.

Jag går då natur. Läser matte b efter vintern.

Har då fått g på två prov i matte a och mår piss för att jag är rädd för att få g i matte a..jag vet att jag kan få vg-mvg men våran är så cp så han berättar två dagar innan att vi har prov på typ 100 sidor..

Jag venne hur jag ska göra nu, får jag g i matte så kommer jag typ inte kunna söka till tekniska högskolan (om jag då antar att jag får g/vg i matte b,c,e osv)

Är min framtid förstörd för att jag får g i matte a?

Kanske har skrivit skit dåligt och det ber jag om förlåtelse om..men mår bara så jäkla dåligt nu.

Jag vill gå på kth men vad jag vet så måste man ha bra betyg i matte för att komma in där? Därför jag är rädd..känns lol med G i matte A då jag fick vg+/mvg i 9an ;s

Jag har mvg i typ alla andra ämnen men bara g i matte
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..