Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

KEVIN BORG vinner idol!

Postat av rawsteeL den 8 November 2008, 08:18
21 kommentarer · 228 träffar
Hej alla idolintresserade, tänkte skriva av mina tankar och vill veta vad ni tycker och tänker.
Då kör vi.

Kevin Borg vinner är min tippning. Och min tippning på top3 i år är 1'a Kevin, 2'a Alice, 3'a Anna.

Varför tror jag det?
Jag tycker att Kevin är på en helt annan nivå än dom andra, och han har grym utstrålning och grymt rolig när Jihde snackar med honom. Ser mig själv skratta med honom vecka för vecka.
Han är också på stabilt hög nivå varje vecka.
Han FÖRTJÄNAR att vinna idol.

Alice kommer tvåa för att hon också är på stabilt hög nivå, men är lite tråkig när hon pratar. Idag var hon het btw. ;)

Och Anna är.. Anna. Auditionen som alla minns men kommer aldrig upp dit igen. Låt Anna sjunga en "lugn" låt med bara gitarr, inge band!

Vilka åker ut härnäst?
Robin E och Robin B, ordningen bestäms av vem som är bäst nästa vecka av dom två.

Johan Palm, egen underrubrik, lol:
Hängde löst! Det är helt otroligt. Alla F14 röstar ju på honom. Räcker dom inte till? .. Folket får tillbaka hoppet när man ser honom hänga löst. Men var det verkligen bra att han hängde löst utan att åka?
Jag tror att han kommer sitta stensäkert nästa vecka, för att flickorna såg honom hänga löst och blir nu desperata och röstar som dårar på honom.
Förövrigt tycker jag att han borde ha åkt första veckan, av slutaudition.
p.s. till skillnad från Kevin, så ser jag mig skratta ÅT Johan vecka för vecka..

Vem vinner tycker du? Och varför vinner han/hon enligt dig?

Vem vinner?

77 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..