Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilken film?

Postat av StolleN den 3 November 2008, 14:58
6 kommentarer · 16 träffar
Åkte buss och dom framför drog igång en film som jag började kolla på bakom (lamt jag vet men vad gör man när man har tråkigt=D ) men kan inte komma ihåg vad filmen hette och skulle vilja se fortsättningen för den verkade ganska bra =D

Den handlade om en halv töntig tjej som gillar skolans coolaste kille som är bäst i simlaget fattade jag de som. När hon ska fånga hans uppmärksamhet och gå med i simlaget ramlar hon i vattnet och han måste rädda henne,dom börjar sedan träffas.
Hennes pappa är sån så att han vill bygga ett hus (?) där hon får egen lägenhet och han bor under henne typ,han har även gett henne en ny mobil med video så att dom alltid kan hålla kontakt.
Sen hann jag inte se mer för hon som satt framför tog av sig sin jacka så den låg i vägen xD

Haha kankse lite halvlamt men jag måste se klart den,den verkade rolig =D så om någon sett blir jag väldigt tacksam =)
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..