Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Nyckeln till frihet måste vara den mest överskattade filmen nånsin och alla "coola" tycker att det är fett häftigt att säga att det är deras favoritfilm.
Skäms fan när jag hör folk säga att dom gillar Scrubs och Shawshank Redemption.
#1 Bara för att du inte gillar sånna filmer så betyder det väll inte att den är dåligt? Tragiska människor som tror allt kretsar runt dom själva...
Det är bra skådespeleri och en bra story helt enkelt, jag gillar inte dramafilmer igentligen men fan Crash som är i princip tagen ur verkligeheten är riktigt grym liksom Nyckeln till frihet.
#0 Snackar du dramafilmer i allmänhet eller fängelsefilmer? Gillar du Freeman så rekomenderar jag The Bucketlist ;)
#5 Gillar inte drama filmer speciellt mycket det är la mer fängelse filmer osv men har sett dem flesta fängelse filmer. Crash är en riktigt bra film åxo, ska "köpa" The Bucketlist nu så får jag se om den är bra :) Tack för hjälpen.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skäms fan när jag hör folk säga att dom gillar Scrubs och Shawshank Redemption.
Varför är den bra lixom?
Det är bra skådespeleri och en bra story helt enkelt, jag gillar inte dramafilmer igentligen men fan Crash som är i princip tagen ur verkligeheten är riktigt grym liksom Nyckeln till frihet.
#0 Snackar du dramafilmer i allmänhet eller fängelsefilmer? Gillar du Freeman så rekomenderar jag The Bucketlist ;)
http://www.imdb.com/chart/top