Postat av Vke den 9 September 2008, 22:27 3 kommentarer · 165 träffar
Hejsan, jag letar efter en fransk låt eller nått liknande som går typ 1,2,3 nått på franska brukar vara med i skoter filmer och sådant, ett stort hjärta till den som vet vad låten heter
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag har själv förhandsbokaat på EBgames eftersom tradition har bytt namn om du inte var medveten om de. Dem har inte hört av sig än så jag ska fara dit imorgon och höra hur de blir med nattöppet. Hon som jobbade där sa att de inte var bestämt om dem ska ha nattöppet på EB, men däremot har jag hört att Game i Smedjan har nattöppet. El-giganten har jag ingen aning om. Om de blir nattöppet på EB så är jag mest troligt där får väl se beror på går i skola på tisdagen och har man varit och hämtat spelet så kommer man lira hela natten och sova i skolan på lektionen. FÅr se imon hur ajg ska göra.
Kolla såhär funkar systemet på Game. Det gäller att vara så snabb som möjligt att boka när de ska släppas. Alltså Dom som bokade TBC först får det först, sen dom som bokade lite senare får det vid en annan leverans.
Är jag försent ute nu eller har dom släppt det?
Jag bor i Luleå och kommer åka och köpa det om det finns kvar.
Hade Elgiganten nattöppet, ska dom ha det eller finns spelet kvar?
Det är bekräftat, EBGAMES i luleå HAR nattöppet. Ringde nyss dit och dom sa att dom håller på att ringa runt till folk som bokat osv osv so be there or be .....
Snackade med Game i Lund och de har öppet 3h från kl 00. Alla som har bokat kommer få ett ex, möjligen lite problem med Collectors om man nu bokat det.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag själv skall köpa spelet i affären klockan 10 på tisdag.
Enligt mig är det en helt idiotisk idé.
Jag bor i Luleå och kommer åka och köpa det om det finns kvar.
Hade Elgiganten nattöppet, ska dom ha det eller finns spelet kvar?
nån som ska rolla nytt? och isf realm ? horde/ally?
(Luleå) xD
OnT: Dunno, spelar inte wow :)