Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förvirrande och roligt !

Postat av ReXII den 31 Augusti 2008, 14:28
2 kommentarer · 105 träffar
Hej alla på Fragbite. Tänkte skriva lite och berätta om en grej som hänt mig för ett väldigt bra tag tillbaka. Jag satt hemma en tisdag då jag varit sjuk och inte kunnat gå till skolan, jag tryckte emellan TV kanalerna och sedan började kolla på, Nanny. Efter det programmet var klart så började Alla älskar Raymond direkt efter så jag tänkte att jag kollar väl på det med eftersom jag inte hade några bättre alternativ.

Programmet går igång och det börjar med att Raymond sitter i soffan och kollar på TV. Då hör jag Nannys och Mr. Sheffields röst ur hans TV, och tänkte fräckt han sitter och kollar på Nanny som jag just sett klart, men det slutade inte så. Han kollade ungefär i 3 minuter då jag började märka någonting väldigt underligt. . Det var exakt samma Nanny programm som jag nyss såg, man hörde tydligt hur det var samma dialoger osv.

Så jag undrar nu, har detta hänt er någon gång. eller iaf någonting liknande :)

Stavfel bjuder jag på som vanligt.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..