Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

inflames tokio hotel, dum lr?

Postat av |FeST| den 29 Augusti 2008, 14:56
16 kommentarer · 27 träffar
fick lov att dra upp en tråd med, drar en copy & paste på min kommentar, vill höra lite åsikter.

det är en Quote 8stavning) till trådskaparen av: http://www.fragbite.com/?threa dID=625321

#0 Du är den mest patetiska och okunniga jag stött på här på fragbite so far.

Du hittar en del fjantiga / orelevanta likheter så när man läser det hoppas man innerligt att du är ironisk för de är så otroligt dumt.

1. "fjortiscrowd" vem är du att döma vilka som ska få lyssna på ett band? bara du & likasinnade till dig som har rätt eller?

- tydligen så talar Inflames till flera olika målgrupper, och sen har du nog inte varit / sett tillräckligt många Live spelningar av Inflames för att kunna dra en så dum slutsats.

2. "I wanna be cool rockstar-sida"

- Tror inte att Anders och co designar sidan, och vad är viktigast Sidan eller musiken? om du tillåter dig att bli irriterad över det där har du ganska instabild psyke.

3. "Hur ser bandmedlemmarna ut för övrigt? Säger dreadlocks er något?"

- jaha så nu ska de se ut som du vill också, Vart tog musiken vägen hallå? sen enligt mig är Inflames väldigt cleana mot vad just Tokio hotel är. Måste även påpeka: de har inte slagit dig att alla i Inflames är både äldre och har spelat / funnits längre? personligen tycker jag att du borde tänka innan du öppnar munnen.

4. "Om vi jämför deras kändisskap istället då. Vad ser vi för likhet där?"

- Jo Inflames är kända både i Sverige och utomlands, de blir iaf kända för sin Musik och åsikter inte pga Modet & flugor som finns just nu.
Dessutom har Inflames jobbat sig till toppen, därav NYA FANS som kanske inte upptäckt Inflames tidigare, har de slagit dig?

5. "Det måste bero på alla fjortisar som sprider banden på sina facebooks eller liknande, samt skickar vidare till sina inet-emo-friends"

- Får man inte föra vidare saker / musik som man gillar till personer som delar ens åsikter / värderingar? återigen vem är du att bestämma vilka som får och inte får lyssna är?

6. "Skulle inte förvåna mig om In Flames nästa skiva innehåller en platta emolåtar och att Anders lägger ner growlet och endast sjunger skönsång"

- om du läser texterna så är Inflames flera mil ifrån att vara Emo, och om musiken inte talar till dig så varför bryr du dig? har du ett behov att att klanka ner / försöka få uppmärksamhet?

kommentarer som:

"Går vi sedan vidare till bandens respektive trummisar hittar vi hos båda dendär kortklippta wax-frisyren som säkert går hem hos deras fjortiscrowd"

är så fruktansvärt omogna och patetiska, du har absolut 0 koll va du pratar om.

drog iaf lite snabbt vad jag tycker om din tråd och dina sk "argument"... säker missat några som du sagt med, och tyvär drog ja dem inte i ordning.

Stavfel har ja självklart lyckats göra så bjuder på dom.

och du #0.. försök att växa upp.

vill gärna höra era åsikter om vad han sagt och vad jag tycker,

kritik är jag inte rädd för så de är bara bra (:

puss.
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..